چگونگی رسیدگی به شکایات علیه شرکت های تعاونی اعتبار و مؤسسات مالی و اعتباری
1402/10/09
2 بازدید
بخشنامه به مراجع قضایی سراسر کشور
نظر به ضرورت هماهنگی های لازم در چگونگی رسیدگی به شکایات علیه شرکت های تعاونی اعتبار و مؤسسات مالی و اعتباری، بدینوسیله مقرر می گردد، دادستان های سراسر کشور مکلفند در رسیدگی به پرونده های این مؤسسات هماهنگی لازم را با دادستان محترم کل کشور معمول دارند.
دادستان محترم کل کشور با هماهنگی رؤسای محترم کل دادگستری استانها، مسئولیت اجرای این بخشنامه را عهده دار بوده و می بایستی گزارش موردی از اقدامات بعمل آمده را به حوزه ریاست قوه قضائیه ارسال نماید.
رئیس قوه قضائیه ـ صادق آملی لاریجانی
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
قانون اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز
ماده ۱ـ در ماده (۲) قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و...
قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جديد به منظور تسهيل اجرای سياست های كلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی
ماده ۱: اصطلاحات و عباراتی که در این قانون به...
دستورالعمل معاملات كالا و اوراق بهادار قابل معامله در بورس انرژی ايران
بخش ۱ - کلیات: فصل ۱ - تعاریف و اصطلاحات:...
تفویض اختیار به رؤسای کل دادگستری های سراسر کشور در راستای اعطای مأموریت موقت به قضات سطح استانها
رؤسای کل دادگستری استانهای سراسر کشور به منظور تسریع در...
طرح جامع رفع اطاله دادرسی دستورالعمل شماره یک «ارشاد و معاضدت قضایی و امور رابطان و استعلامات»
مقدمه با عنایت به بند هفدهم سیاست های کلی نظام...
شیوه استقرار و اجرای وظایف معاونت اجرای احکام کیفری یا واحدی از آن در زندان ها و مؤسسات کیفری
ماده 1 واژگان اصلی به کار رفته در این آیین...